Anmälan VT2024 Tennis & Padel för alla

Tennis & Padel för alla VT2024

Kort om träningen.

YTK familjen, Ystad Tennisklubb och Ystad Racket Club introducerar gemensamt Racketsporter för barn och ungdomar med funktionsvariation. Vi kommer att växla mellan sporterna tennis och padel samt naturligtvis vara kreativa i övrigt. Anmäl er så vi hittar vi lämplig tid för vår aktivitet.

Betalning

Träningen är kostnadsfri men medlemskap i klubben krävs för att delta i träningen, medlemspris är 150kr för barn under 18 år och det kan ni betala genom följande länk: https://www.matchi.se/facilities/membership/ystadtk

Träningstid. 16.00-17.00 på fredagar.

Terminslängd: start vecka 3 (fredag 19/1) för vårterminen.

Uppehåll: Lov och eventuellt andra veckor

Med bästa hälsningar,

Ystad Tennisklubb

Genom att anmäla er till Ystad Tennisklubb godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik etc. publiceras på YTK:s hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter vänligen skicka ett mail till rut@ytk.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Anmälan Barn&unga med funktionsvariation
Du kan anmäla dig till 1 g/v. Välkommen med din anmälan.
Dag & tid
Vi återkommer med en dag och tid, men ni får gärna lämna önskemål om vilka dagar som hade kunnat passa er bäst.
Antal ggr/vecka *
Ange antalet gånger per vecka som du vill träna.
1 g/v
Önskemål